Sunday 26 November 2017

Forex Untung Atau Rugi


Beberapa tahun yang lalu saya mencoba handelnde forex. Pertama tama saya untung, Saya lanjutkan Handel Saya. Wie geht es dir? Keuntungan Saya Berlipat Dari Modal Yang Saya tanamkan. Akan tetapi, saya ingat betul waktu itu ketika krise ekonomi melanda negara Yunani, Handel von Forex Saya Hancur Alias ​​Rugi. Kemudian Saya Berhenti Bermain Forex. Namön tiba tiba ada rasa rindu dan ingin mencoba lagi keberuntungan saya di forex. Saya kembali bertransaksi lagi dan untung berlipat lagi. Mungkin karena lagi sial atau karena rejeki sagena tidak di trading forex, saya rugi lagi. Waktu itu karena negara Jepang terjadi gempa bumi yang sangat dahsyat und terjadi Tsunami yang hebat. Trading Saidapun hancur lagi. JEWELI SELBST SAGA Ambil kesimpulan kalau bertransaksi forex itu MERUGIKAN. Karena saya sudah mencobanya dan hatilnya seperti yang saya ceritakan di atas yang merupakan pengalaman sagena dalam bertransaksi forex. Tapi dalam hati sagena bertanya, apakah bertransaksi forex esu selalu rugi. Hati saypun menjawab dan berkata 8220TIDAK8221. Sayapun tidak kapok dan bertransaksi lagi, karena saya mempunyai keyakinan bahwa MENGAPA DEMIKIAN Sie haben keine Berechtigung zur Stellungnahme. Saya ambil kesimpulan bahwa saya MERUGI dalam bertransaksi forex karena Saya TIDAK MAU RUGI. Mengapa demikian Forex Mudah Saya ingin berkongsi pengalaman dan rahsia bagaimana seurang pelabur forex yang baru nak bermula untuk tidak rugi duit dan masa didalam pelaburan forex. Setiap orang mahukan kekayaan dan mahukan pendapatan yang pasif (berterusan) tetapi yang selalu menjadi halangan ialah modal. Ilmu dan pengetahuan. Banyak pelabur forex yang baru mengambil masa untuk belajar selok belok perdagangan matawang forex und belanja wang ringgit untuk ilmu itu. Pelabur forex yang mempunyai modalen kecil selalu terpedaya dengan janji yang diberikanischen oleh mereka yang sudah berjaya. Janji keuntungan yang berlipat kali ganda hanya wujud jika kita mempunyai modales yang besar. Masa juga memainkan peranan utama kerana kita perlu memantau harga matwang yang turun als naik untuk memastikan kita jual atau beli di waktu yang tepat demi mengaut keuntungan. Pelbagai Plattform digunakan untuk Handel didalam forex tapi adakah Plattform ini berkesan tanpa pengawasan kita Disini saya mahu berkongsi perisian yang telah terbukti berkesan untuk pelabur forex bermodalkan kecil atau besar. Perisian ini sudah terbukti dan mampu Membrane pelabur forex TETAPI siapa yang sanggup berbelanja hingga USD 199 atau RM650 untuk membeli perisian tersebut Kai und tidak perlu berbelanja hingga USD 199 atau RM650 Saya punyai hak pengedaran perisian ini untuk pasaran Malaysia Untuk masa yang terhad saya menawarkan perisian ini Untuk USD99 atau RM325. Diskaun 50 dari harga asal Penhantaran melalui pos atau online Terma pembayaran COD atau E-Mail Saya Salinan Bank in Beleg. Kalau saya yang bermodalkan kecil mampu mengelakkan kerugian dan mengaut keuntungan yang stabil, kenapa anda tidak boleh

No comments:

Post a Comment